هر روش جایگزین برای تعمیر کلیه بدون دیالیز

یک شنبه 12 شهريور 1396
ن : lafee

هر روش جایگزین برای تعمیر کلیه بدون دیالیز

نارسایی کلیه به این معنی است که کلیه شما کم کم آسیب دیده است. هنگامی که کلیه به طور کامل آسیب دیده و برای حفظ زندگی خود نیاز به دیالیز دارند. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که هر روش جایگزین برای بهبود کلیه بدون دیالیز. لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

همانطور که کلیه ها در حال حاضر آسیب دیده اند، یک سری از درمان جامع و سیستماتیک برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه. با این حال، دیالیز فقط جایگزینی از کلیه است تا مقدار مشخصی از مواد سمی و مواد زائد را تخلیه کند تا علائم بالینی را از بین ببرد و اجتناب از عوارض باشد، درمان برای بهبود کلیه بیمار نیست. برعکس، دیالیز، برخی از موارد عملکرد کلیه شما را بدتر می کند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران را برای درمان بیماری های کلیوی درمان می کند. به جای کاهش علائم بالینی به طور موقت، این درمان عمدتا برای بهبود عملکرد کلیه کار می کند.

این تصویب این درمان ها به یک محیط بهداشتی و داخلی نیاز دارد، بنابراین سموم و مواد زائد مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از بین بروند. درمان با سم زدایی تصویب شده است تا به طور کامل حذف مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. به عنوان یک نتیجه، سلول های کلیه و بافت بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج تعمیر شود.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی آنها پودر پودر شده است. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی جمع آوری می شود، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند. در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود.

علاوه بر این، سایر روش های درمان مانند حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان جامد، طب سوزنی نیز برای درمان کلیه های بیمار استفاده می شود.

اگر سعی در رنج از علائم مختلف نارسایی کلیه دارید و نمی خواهید دیالیز را انجام دهید، می توانید با درمان های طبیعی برای مقابله با آن امتحان کنید، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5683.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هر روش جایگزین برای تعمیر کلیه بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.